FLOWERS


Data wpisu: 12 września 2014

Jakiś czas temu na swoim fb pokazywałam Wam bluzkę którą przerabiałam TUTAJ
W pierwszej wersji miała być spódnica - kolejna do kolekcji ;) ale po namyśle postanowiłam zaryzykować i zostawić ją jednak w formie bluzki :)
Wersja PO jest zdecydowanie bardziej "na co dzień" ;)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) a w kolejce czekają kolejne rzeczy do pokazania :)







  top / t-shirt - DIY | żakiet / jacket - Bershka | spodnie / jeans - Sleeve | buty / pumps - no name 

10 komentarzy:

  1. Prześliczna stylizacja a zwłaszcza bluzka
    Zapraszam do mnie
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor butów!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, wszystko ze są ładnie się komponuje, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty mają piękny, żywy kolor :) Cały zestaw świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)