BŁĘKITNA KURTKA | BLUE JACKET


Data wpisu: 21 maja 2016

Cześć i czołem! :-)
Mam nadzieję, że korzystacie z pięknej pogody i że nastraja Was ona optymistycznie :-)
Ja po dość ciężkim okresie w swoim życiu w końcu odżywam!
Po 3 miesiącach nauki skończyłam kurs i (nie wiem czy powinnam się chwalić, bo póki co to okres próbny), ale... znalazłam nową pracę! Już w zeszłym roku dojrzałam do tego co chcę robić i chociaż praktycznie nikt nie wierzył w to, że mi się uda zapisałam się na kurs i zaczęłam szukać.
Oczywiście miałam chwilę zwątpienia, bo nie miałam doświadczenia, ale się udało! :-)
Pamiętajcie Kochani, najważniejsze to wiedzieć czego się chce i być cierpliwym, a na pewno wszystko Wam się uda! :-)

Zostawiam Was już ze zdjęciami. Zobaczycie na nich mój nowy nabytek - kurtkę z New Yorkera. Jest świetna!








kurtka / jacket New Yorker bluzka / blouse - Bershka | spodnie / trousers no name | buty / hight heels - no name

3 komentarze:

  1. super wyglądasz, podoba mi się ta kurteczka. Kolor uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-) Przy zakupie nie byłam w 100% zdecydowana na kurtkę, ale był to dobry wybór :-)

      Usuń
  2. you serve content very useful for me , I hope you consistently presenting quality content for readers . thank you

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)