LEOPARD PATTERN


Data wpisu: 18 grudnia 2013

Wybaczcie małe opóźnienie z postem. Oddałam się świątecznym porządkom :D
Czujecie już atmosferę świąt? Mnie niestety brakuje śniegu...

No nic :) zostawiam Was ze zdjęciami, a ja wracam do walki z kurzem :D


koszula - Sleeve
spódnica - Reserved
buty - Oleksy 
płaszcz - Romwe
szalik - no name



I koszula zasunięta pod szyję :) jak lepiej Waszym zdaniem? :D




I przypominam Wam o konkursie -> link

Dzisiaj ostatni dzień na zgłoszenia :D nie ma dużo chętnych, więc jest większa szansa na wygraną :D

13 komentarzy:

  1. Płaszczyk jest cudowny :)

    ritellie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie :) podoba mi się.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny plaszczyk *-* Wygladasz swietnie =)
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna koszula i spódniczka ! Świetnie wyglądasz !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. boska spódnica <33
    no niestety nie czuć w ogóle, że Święta :(

    OdpowiedzUsuń
  6. super koszula :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie zamiast wyczekiwanej zimy, przepiękna słoneczna wiosna na zdjęciach :) hehe Rozkloszowana, skórzana spódniczka jest obłędna, dostrzegam wycinany ażurkowy wzór na dole- rewelka, szkoda tylko, że tak mało go widać :) Panterkowa bluzka ze skórzanymi wstawkami dodaje zadziora, całość absolutnie moje klimaty :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka :)
    pozdrawiam ;3


    http://werooni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)