WHITE DRESS


Data wpisu: 9 grudnia 2013

Pierwszy zestaw w rzeczy z nowości, które Wam ostatnio pokazywałam :D
Padło na sukienkę :D zestaw który miałam w głowie od razu gdy tylko ją zobaczyłam :D mam nadzieję, że Wam się spodoba <3

Aktualnie na profilu sklepu trwa konkurs, a w nim do wygrania 2 bony na zakupy :D 
link ->  KONKURS
Aby konkurs się odbył potrzebne jest 30 zgłoszeń, także zapraszam Was do wzięcia udziału :D

A teraz zestaw :D

sukienka - www.sleeve-sklep.pl
kurtka - F&F
buty, torebka - no name
szalik, rękawiczki - no name





26 komentarzy:

  1. cudownie :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta sukienka, podoba mi się :))

    http://kappa-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Muszę przyznać, że polubiłyśmy się z tą sukienką :) już od dawna marzyła mi się trapezowa sukienka, ale jakoś nigdy nie byłam do końca przekonana. Ale nie żałuję, że zdecydowałam się na tą :)

      Usuń
  3. Ładna kiecka :)
    Pozdrawiam, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytałaś w jakim programie zrobiłam kolaże... W PhotoScape :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny płaszczyk i kozaki !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. LOVE the boots! Check out my blog jthefeeling.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie ładnie się ubrałaś:)

    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta sukienka niestety na moją figurę się nie nadaje a szkoda :) Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka cała stylizacja bardzo udana :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna sukienka! całość świetnie wygląda! pozdrawiam i zapraszam na KONKURS zegarek, legginsy do wygrania..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka ;)
    Pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne outfit,wszystko ładnie dopasowane lajk :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,jesli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nice!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję bardzo :* bardzo podoba mi się sukienka,ma świetny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty są świetne :D
    może wspólna obserwacja ?? daj mi znać :)
    może chciałabyś zgarnąć świąteczny prezent? Rozdanie z Sammydress, sprawdź TUTAJ
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki persunmall u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :)
    Wszystko bardzo dobrze dopasowane kolorystycznie :)
    Lubimy takie kolorki :)
    i OBSERWUJEMY Twojego bloga :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. Great outfit! I like your white top, scarf and coat.....
    You look gorgeous!.......

    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne kozaki!

    http://www.krenana.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. super sukienka<3 fajnie pikowana
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    E.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)