BLACK&GRAY


Data wpisu: 31 stycznia 2014

Wybaczcie mały zastój na blogu.
Niestety dopadło mnie zapalenie ucha... skończyło się oczywiście na kuracji antybiotykiem.
Do tego ostatnio ciągle mam wrażenie, że nie mam co na siebie włożyć :P

Tym oto sposobem dzisiaj zestaw na szybko ze sweterkiem pożyczonym od siostry :P dobrze, że nie jestem jedynaczką ;)
Ostatnio było BLACK&WHITE, a dzisiaj jest BLACK&GRAY :P



sweterek - www.sleeve-sklep.pl
legginsy - no name
płaszcz - no name
torebka - allegro
buty - no name




W sklepie Sleeve trwa konkurs :)
więcej szczegółów tutaj -> link


15 komentarzy:

  1. mnie często łapało zapalenie ucha także współczuję Ci. Musisz nosić czapeczkę! :P
    a co do Firmoo to na samym początku będziesz musiała wybrać czy okulary potrzebne są Ci do czytania czy na co dzień, poza tym wpisujesz moce i odległość źrenic, - Twój okulista powinien Ci to powiedzieć/napisać :) są też rubryki do astygmatyzmu - jeśli nie masz to zostaw je niewypełnione ( ja tak zrobilam) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio bardzo lubię szary kolor, wyglądasz świetnie - sweterek super ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzę do tego sklepu, bo podoba mi się Twój sweter.
    Widziałam podobny, w nieco droższym sklepie, ale niestety okropnie na mnie leżał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek jest na prawdę fajny :) aż żałuję, że siostra go kupiła, bo sama bym się skusiła ;)
      Gdybyś potrzebowała jakiś zdjęć całości sweterka to służę pomocą ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo fajny zestaw, Śliczny sweterek ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, torebka podoba mi się najbardziej ;)
    Zapraszam: outsidekatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki płaszczyk mogłybyśmy mieć w swojej szafie ! super.
    Mamy ogromną prośbę !
    NASZ BLOG BIERZE UDZIAŁ W KONKURSIE NA BLOGA ROKU I BĘDZIE NAM NIEZMIERNIE MIŁO JEŻELI WYŚLECIE SMS NA NR 7122 O TREŚCI D00278 (1,20ZŁ)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna tunika/sukienka :p

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo łądny ten sweterek pod kurtką masz:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)