STRAIGHT OR CURLY


Data wpisu: 17 lutego 2014

Zawsze podobały mi się długie włosy. Raz udało mi się moje zapuścić, jednak zaraz musiałam je obciąć :P dlaczego? zamęczyłam je prostownicą :P i tym sposobem musiałam obciąć zniszczone włosy prawie do ramion.
Od tego czasu szukałam sposobu na proste włosy. Rok temu znalazłam :)

Co prawda w wielu odsłonach nie mogłyście mnie zobaczyć, ale standardowo moja fryzura to proste włosy ale bardzo często spięte :P dlaczego?
Oto powód :P dodatkowo mój nowy kolorek włosów :)





Moje naturalne, kręcone włosy :P
Wtedy na pewnym blogu trafiłam na notkę o suszarko - lokówce Philips ProCare HP8656.
Długo zastanawiałam się czy skusić się na nią czy nie. Dziewczyna, która ją recenzowała miała falowane włosy i miałam wątpliwości czy suszarka da sobie radę z moimi.
I muszę przyznać, że radzi sobie świetnie :D






Zdjęcia po 2 dniach noszenia :) moje włosy po prostownicy za noc potrafią się skręcić :P
a po suszarce są fajnie uniesione u góry, nie tak oklapnięte jak po prostowaniu :)
Ja jestem bardzo zadowolona z zakupu :D bardzo się cieszę, że zaryzykowałam i się skusiłam na to cudo ;)


A już niedługo post ze stylizacją :D

18 komentarzy:

  1. Też mam tą suszarkę i jestem bardzo z niej zadowolona :-) Tyle, że ja mam proste włosy więc częściej je podkręcam :-) Świetny rezultat na Twoich włosach ! Dobrze robisz, że nie męczysz ich prostownicą :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę taką suszarkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje naturalne włosy są bardzo piękne,
    a o suszarce również jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja moje naturalne chętnie wymieniłabym na proste :P

      Usuń
  4. Nie słyszałam o takiej suszarce :)
    Masz pięne włosy :)
    obserwujemy??

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. takie loczki to po prostu moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne loki! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) dużo osób tak twierdzi, ale głównie te, które mają proste włosy :P a ja sama chętnie bym się z nimi wymieniła :P

      Usuń
  8. a ja mam z natury włosy proste jak drut i marzą mi się takie loczki jak Twoje :)
    Pytałaś o obserwację, ja już ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne te loczki. Ja mam prościutkie włosy i w sumie je lubię, ale takie pokręcone są fajne. Duzo osób jak ma kręcone to chce proste, a jak ma proste to chce kręcone hahaha :D

    Miłego Dnia!
    Zaobserwowałam, może też zaobserwujesz? ; 3
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak trafić na dobry sprzet, dzieki któremu możemy uzyskać zadowalający efekt ;) Włosy masz piękne ^^
    Obserwuje ;)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne włosy ! Zawsze jest tak,ze jak ktoś ma kręcone to prostuje,a jak proste to sobie kręci :D

    topmodelioliwia.blogspot.com Nie pogniewam się jak coś skomentujesz,lub zaobserwujesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Proste ! :D

    zanetasthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)