CHECKERED SHIRT


Data wpisu: 26 lutego 2014

Uwielbiam koszule w kratę - z resztą w ogóle koszule :P
Kiedyś pokazywałam Wam moją koszulę ze sklepu Reserved w moim ulubionym kolorze -> link .
Kupiłam ją w zeszłym roku i muszę przyznać, że co do jakości to jestem bardzo zawiedziona.
Po ostatnich zakupach w sklepie Sleeve i wysłaniu im jednego zestawu z sukienką z ich sklepu otrzymałam wiadomość, że przy następnych zakupach mogę wybrać sobie jedną, dowolną rzecz za darmo. W związku z tym skusiłam się na kolejną koszulę :D
Mam nadzieję, że posłuży mi dłużej niż ta poprzednia z Reserved :) póki co jestem bardzo zadowolona :D


spódnica - Reserved
kurtka - F&F
buty, torebka - no name




Ostatnio coraz bardziej przekonuję się do spódniczek :D

25 komentarzy:

  1. Ja też lubię koszule, ta jest na prawdę ladna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) zastanawiam się jeszcze nad niebieską :P

      Usuń
  2. Ładna stylizacja. Już taka wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, ale w koszuli zakochałam się <33
    Ja już obserwuję i czekam na to samo :D
    Miłego dnia ;*
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog, warto do Ciebie zajrzeć :) ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na rewanż :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fajna ta koszula! Świetnie wygląda w połączeniu z tą spódniczką;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie koszule w kratkę :)
    Kolor spódniczki świetny :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna spódniczka i świetny kolor !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koszule w kratke :) piekne, sloneczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula w kratę jest piękna. W ogóle uwielbiam wszystko co jest w kratę i mam chyba wszystkie możliwe połaczenia kolorów :P
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny kontrast z tą spódniczką, świetna całość:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię koszule w kratę, choć akurat może w innej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor spódnicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam koszule, pasują do każdej stylizacji :)) świetnie wyglądasz;d

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w spódnicy! a koszle też uwielbiam, ostatnio wariuję na ich punkcie;p

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna spódnica i super zdjęcia ! :)
    zapraszam do mnie
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam koszule :) mam ich całe mnóstwo w swojej szafie i własnie czekam na kolejne do swojej kolekcji. Co do spódnic - ubieraj je jak najczęściej, wiosna tuż, tuż, czas pokazać swoje nóżki :)

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kocham kraty, są mega wyluzowane a z drugiej strony eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kurteczka ! <3
    Wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie ;)
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ta koszula w kratę, ostatnio intensywnie szukam jakiejś dla siebie :) Spódniczki powinnaś nosić częściej, ładnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)