VALENTINE'S DAY


Data wpisu: 21 lutego 2014

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój Walentynkowy zestaw :P
nigdy wcześniej nie miałam takiego dylematu co na siebie założyć :P
Dlaczego? Dlatego, że TŻ sam wszystko zaplanował w tajemnicy, a ja nic nie wiedziałam :P wiedziałam tylko, że kolacja, nie u niego w domu :P to wszystko :P

Postanowiłam więc nie szaleć zbytnio z ubraniem :P
Skończyło się na takim zestawie ;) jedyny kolorystyczny akcent to czerwone usta :)


bluzka - Reserved
spódnica - Reserved
rajstopy - no name
buty - no name
płaszcz - no name




Mój piękny walentynkowy bukiet <3


I coś co mam nadzieję w końcu pomoże mi się zorganizować :)


18 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, te rajstopy robią całą stylizację mega sexi :)))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna spódniczka;))
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw ! Uwielbiam takie rajstopy :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pytałaś o wspólną obserwacje:))
    ja już teraz Twoja kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sobie w końcu kupić takie rajstopki ;)

    Zapraszam do obserwowania http://trendy-nails-hair.blogspot.com ;) Odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swksowne i z pazurem czyli idealne na walentynki. Już kilkakrotnie miałam nabyć takie rajstopy , ale cały czas odwlekalam :) Ale chyba czas najwyższy bo wyglądają super i podejrzewam że są dużo wygodniejsze niż klasyczne pończochy.
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw! ;)
    Na taką spódnicę czaję się już od dawna. ;)

    marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bukiet dostałaś kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka!
    3maj się cieplutko :)

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw cudowny! kobiecy i seksowny;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygladasz, bardzo fajna spódniczka ;) oczywiście zgadzam się na obserwacje za obserwacje ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)