PLAID RAIN BOOTS


Data wpisu: 8 marca 2014

Od poniedziałku wpisywałam w swoim kalendarzu, że mam zrobić zdjęcie i na bloga. I co? Albo deszcz, albo mega chmury.
W końcu wczoraj doczekałam się jako takiej pogody :)

Ze względu na błoto i nadal niepewną pogodę swojej premiery doczekały się moje kalosze :D kupione na allegro za 50 zł :D czy już wspominałam Wam, że uwielbiam zakupy przez Internet? :D
Nie pamiętam już kiedy byłam na zakupach w zwykłym, stacjonarnym sklepie :P


bluzka - Reserved
spodnie - no name
kurtka - no name
buty - allegro
torebka - allegro
czapka, szalik - no name






62 komentarze:

  1. Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie skórzanej kurtki z kaloszami. Ma to swój styl i na prawdę fajnie to wygląda :). Odnośnie zdjęć mam to samo ! Albo bym musiała się zerwać skoro świt , żeby złapać dobrą pogodę, albo robić zdjęcia w nocy co jest niewyobrażalne, bo nawet lampa nie pomaga ;)
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super look ! :) Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i czekam na ciebie :)
    Pozdrawiam
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wyglądasz, oj tak ja też uwielbiam zakupy przez internet :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam tak ze planuje zdjecia na jakis dzien i cos nie wychodzi :) fajnie wygladasz :)

    moze wspolna obserwacja? Daj znac u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje ja również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdj bardzo ciekawy blog

    co powiesz na wspólną obserwację

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem za wspólną obserwacją :d ja już obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog. Obserwuję bo będę tutaj częściej zaglądać :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kurtka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw ;) i spodnie <3
    Pytałaś o obserwację, a więc obserwuję i liczę na uczciwy rewanż: http://women-are-beautiful.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój ulubiony model okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Wraz z przyjaciółką jesteśmy świeżo upieczonymi blogerkami. Byłybyśmy ogromnie wdzięczne za odwiedziny. Gorąco zapraszamy! Obserwuję!

    www.lightisland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładniutka kurteczka ;)
    Obserwujemy?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej

    Miło mi, że do mnie wpadłaś :)
    Co do wzajemnego obserwowania, to obserwuję blogi o tematyce mnie interesującej... Jeśli komuś podoba się mój blog to mnie obserwuje, niestety nie uznaje czegoś takiego jak obserwacja za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, rozumiem :) ja również obserwuję tylko te blogi, które mnie interesują :)

      Usuń
  16. Kurtka i torebka są przepiękne! :)
    Obserwuję, teraz Ty :3

    http://aworld-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Masz genialną kurteczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kurteczka ;)
    zaobserwuj, a ja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubie black&white, fajnie wygladasz :)

    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I never saw plaid on boots but i resally like it :)

    Thank you for your lovely comment! Of course we can follow each other! I'd be so glad to keep in contact like you said :) and what about other social media? That way I won't miss a thing! I'll leave mine in the links below <3 


    Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo / Bloglovin

    Hannah's Heels

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy masz ochotę na współpracę z firmą dressale? Jeśli tak to wejdź do mnie na bloga i zostaw w komentarzu swój adres e-mail to ci wszystko wyjaśnię ;)

    Miło ni będzie jeśli przy okazji klikniesz w baner ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już zaobserwowałam, Twoja kolej :D
    sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kurtałkę bym Ci zabrała : )

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjna kurteczka;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O bym Cie oszukała :D teraz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz! :)
    http://imagine-yuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję ;*

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny blog i zdjęcia również ;))
    Zapraszam do mnie i mam prośbę czy mogłabyś kliknąć u mnie w linki pod ostatnim postem, to bardzo ważne dla mnie, z góry dziękuję ;)
    http://possible-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mimo, że dużo rzeczy to "no name" to ootd jest bardzo fajny. Taki na luzie.

    Skomentujesz, a może zaobserwujesz jak ci się spodoba u mnie?

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość moich rzeczy jest no name :) i wcale nie uważam, żeby były gorsze niż te z sieciówek :)

      Usuń
  30. Lovely outfit. Lovely shades. :)
    -Ru
    Glitter And Blush
    [If you would like to show support by following each other, let me know? :)]

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam lubię buszować po sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  32. zestaw jak najbardziej na taka pogodę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zestaw idealny na taką pogodę jaka dzisiaj panuje za oknem :) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny strój!

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wyglądasz :))
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Black&white :)

    zanetasthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny look ;)
    Uwielbiamy połączenie bieli z czernią ;)
    W Twoim przypadku wyszło genialnie!

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  38. obs za obs?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. choć nie przepadam za połączeniem skóry z białymi spodniami to skóra świetna, klasyczna, bez sztuczności, którą emanują teraz sieciówkowe "ekoskórki" :D fajny outfit
    pozdrawiam i zapraszm na candy Try to design

    OdpowiedzUsuń
  40. naprawde świetna kurtka. zazdroszcze bo sama takiej szukam :)
    pozdrawiam i zapraszam może Ci sie spodoba i moj styl ;) http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cały zestaw prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)