BLACK AND WHITE PANTS


Data wpisu: 19 marca 2014

Słyszałam kiedyś, że nasz strój, a szczególnie jego kolor odzwierciedla nasz nastrój. Z tego powodu mój kolejny zestaw jest utrzymany w biało - czarnych kolorach, delikatnie ożywiony jedynie płaszczykiem.
Pogoda niestety spłatała nam figla i na czas zdjęć trzeba było wyciągnąć parasol :P a po zdjęciach znowu wyszło słońce :P
Spodnie z tego wpisu pokazywałam Wam już kiedyś w swoich nowościach TUTAJ :)


spodnie - TUTAJ
bluzka - Reserved
płaszczyk - allegro
buty, szalik, okulary - no name







24 komentarze:

  1. Ładny płaszczyk i parasolka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko strój :D
    http://sweet-and-sour-bun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do obserwacji ja już;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież jestem u Ciebie w obserwatorach ( jako becia 1762 czarno-białe zdj)
    Fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) kolor płaszcza super,ale spodnie to już marzenie :))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, ja też często dobieram strój do nastroju albo raczej go pod nim ukrywam :)

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne spodnie <3 wszystko super ;-)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor płaszcza i świetne spodnie!

    P.S. Zapraszam do mnie w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te spodnie ! Ładna stylizacja. Zastanawiam się tylko dlaczego na każdym zdjęciu masz zawsze odwróconą głowę w bok?

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie! Ja z utęsknieniem czekam już na słonko :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne spodnie :)
    Super wyglądasz !
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, śliczny płaszczyk ;)
    kliknęłabyś w linki pod zdjęciami i banner Sheinside? z góry dziękuję!
    http://snapyourdream.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne spodnie! ;)
    chaatains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, a spodnie są świetne!
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne spodnie ;)

    Śliczny kolorek płaszczyka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi dear!! I really enjoy your blog, its SO COOL!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: HANDS IN THE AIR
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy styl :)
    Pytałaś na moim blogu o obserwacje, jasne z chęcią.
    http://sart-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)