MINT SKIRT


Data wpisu: 11 maja 2014

Od kiedy pracuję mam znacznie mniej czasu na bloga, ale za to znacznie więcej pieniędzy na zakupy :D w związku z czym ostatnio w mojej szafie przybyło kilka nowości :)
Większość rzeczy kupiona przez Internet, ponieważ po pracy w ogóle nie mam siły ani ochoty na chodzenie po sklepach (wcześniej nie chodziłam, bo nie miałam zbyt dużo pieniędzy na wydanie :P )

Dzisiaj pierwsza nowość czyli miętowa spódniczka :) uwielbiam ten kolor :D niestety do mojego typu urody w ogóle nie pasuje, ale w postaci spodni czy spódniczek jak najbardziej mogę go nosić :)

Wypadało by jeszcze trochę się opalić i zrzucić zimowy tłuszczyk :P

A na spódniczkę w sklepie akurat trwa promocja :) -> Klik


bokserka - Stradivarius
marynarka - allegro
spódnica - tutaj - www.sleeve-sklep.pl 
buty, torebka - no name





20 komentarzy:

  1. Pięknie! :) życzę wspaniałej niedzieli oraz udanego nowego tygodnia.
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory :-) Ja od wtorku zaczynam pracę na trzy zmiany i martwię się czy bede miała czas na prowadzenie bloga bo wczesniej miałam tylko na rano to reszte dnia miałam dla siebie ale może nie bedzie tak źle:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzooo fajna spódniczka :) wszystko mi się tutaj bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kobalt i mięte,a w takim połączeniu to już hit :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. również obserwuje ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolorek spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ;-)

    http://monika-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor ma ta spódniczka! Marynarka też super! Co do czasu na prowadzenie bloga to myślę, że nie masz się co martwić, bo ja pracuję cały czas od kiedy go prowadzę i mam czas na wszystko :-) Wiadomo codziennie posta nie daję tylko ok. raz w tygodniu, ale jest dobrze :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam miętowy, a spódniczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna spódniczka, super kolorek *.* :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ladna spódniczka

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to przepis na pyszny zdrowy miód z mleczy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/przepis-na-miod-z-mleczy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz bardzo fajna stylizacja
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka jest wspaniałą :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna spódniczka <3

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)