FLOWER DRESS


Data wpisu: 28 maja 2014

Z powodu awarii Internetu nie było mnie tutaj jakiś czas.
Pogoda w Małopolsce niestety też nie dopisuje, ciężko nawet zrobić zdjęcia.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją ulubioną ostatnio sukienkę ze sklepu www.sleeve-sklep.pl
Dawno nie miałam sukienki, którą mogłabym ubrać zarówno na co dzień jak i do eleganckich zestawów - w wersji sportowej też na pewno jeszcze się tutaj pojawi :)






sukienka / dress - Sleeve | marynarka / jacket - Stillo/allegro | buty / heels - no name

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka, ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładną masz sukienkę. Cała stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladna sukienka:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Sukienka bardzo dobrze na Tobie leży:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta kolorowa sukieneczka, można ją nosić na wiele różnych sposobów :) Wspaniale w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sukienka i śliczny kolor marynarki!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie Ci w tej sukience! piękna stylizacja:)
    Obserwacja za obserwacje? Ja juz obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)