FLOWER SKIRT


Data wpisu: 7 czerwca 2014

Jak już mogliście zauważyć na moim blogu zaszły drobne zmiany :)
Stwierdziłam, że słowo "fashion" w moim przypadku jest jednak troszeczkę nad wyraz, stąd też nowa nazwa bloga "Petit Maddie" :) mam nadzieję, że Wam się podoba :)
W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać moją pierwszą spódnicę :D co prawda tylko trochę skrócona i minimalnie zwężona, ale w kolejce czeka jeszcze kilka innych rzeczy do poprawki :D mam nadzieję, że już niedługo się nimi pochwalę :D








spódnica / skirt - DIY | podkoszulek / t-shirt - Stradivarius | kurtka / denim jacket - no name | naszyjnik / necklace - Katherine | buty / sneakers - no name

24 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia!
    W końcu nadszedł czas, gdy nie jesteśmy skazani na szaliki czy grube kurtki, spódnica idealna w taką pogodę! :)
    + fajne okulary
    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, zwłaszcza spódnica :)
    Obserwuję i pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka! :)
    oczywiście, obserwuje ;*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna spódnica :) super wyglądasz ! :)

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka bardzo ładna;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne stylizacje ;) Z chęcią tu wrócę, więc dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No piękna spódniczka:) Więc czekam na resztę ubranek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw - prześliczna spódnica :*)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw, przesliczna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wszystko dobrałaś :) Ładna spódniczka! Nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz resztę spódnic :)
    obserwuję i liczę na rewanż! ;)
    http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz :) Okulary mega !

    pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna spódnica!
    dobra robota, gratuluję talentu :)!
    ja mam maszynę, trochę szyć umiem, ale nie mam do tego smykałki ani cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz:):) spódnica bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/wasted.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna stylizacja! Świetna spódniczka :) Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i stwierdzam, że każda notka jest coraz to lepsza!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i wypełnisz ankietę dotyczącą mojego bloga (link w notce) :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to chyba najmilsze słowa jakie mogłam przeczytać :)

      Usuń
  16. Całość świetnie się prezentuje, a moją uwagę przykuł naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia;D a stylizacja mega wiosenna ;) zapraszam do siebie ;) z góry dziękuję ^^ http://fashion-by-ariadna.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna spódniczka! super wyglądasz :)

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny naszyjnik ;)
    I spódnica bardzo ładna :)

    http://jootkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódniczka :) Aktualnie nosze tylko sukienki i spódniczki :) Po co się w spodniach gotować? :) I są one w podobnym stylu do Twojej spódniczki- przeważają kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódniczka ma ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)