BLACK PANTS TROUSERS


Data wpisu: 16 czerwca 2014

Była kiedyś taka piosenka "Dres, dres fajny jest..." ja sama przekonałam się o tym dopiero niedawno ;)
To są moje pierwsze spodnie dresowe i zapewne nie ostatnie :)
A dodatkowo moja ulubiona ostatnio katana jeansowa... co ja poradzę, że pasuje mi do wszystkiego? :P a w głowie mam z nią kolejne stylizacje :P






podkoszulek / t-shirt - Stradivarius | katana  / denim jacket - no name | spodnie / sweatpants - Sleeve | naszyjnik / necklace - Katherine | torebka / bag - allegro | buty / heels - no name

30 komentarzy:

  1. Fajne i odważne połączenie! :)

    zapraszam http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie wydanie dresu, bardziej eleganckie ale wciąż na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dresik to jest to ! Chyba ciuch, który jest przeze mnie najczęściej eksploatowany :D Coś się dzieje z bloggerem, ja też mam dziś problemy z dodawaniem do obserwowanych. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Luz i wygoda przede wszystkim :) Sama co raz bardziej przekonuję się do dresów :) Katanka jest tutaj świetnym wykończeniem :) Super wyglądasz :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi samej się podoba katana ale niestety jej nie posiadam ale kiedyś miałam i uwielbiałam ją zakładać do wszystkiego. Widzę, że zmieniłaś miejsce do fotografii , piękne widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluję na taką kurteczkę :)
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja. Ja już dawno nie miałam na sobie kurtki jeansowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne spodnie, kurtka dżinsowa też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te spodnie! Ja też ostatnio polubiłam ubrania z dresowego materiału :-) Katana super więc nie dziwie się, że wciąż ją nosisz :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne przełamanie elegancji i luzu ;)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana bardzo spodobały mi się Twoje spodnie, super połączyłaś je z bardziej eleganckimi spodniami :) Chętnie zostaję na dłużej i czekam na kolejne stylizacje :) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kocham kurtki dżinsowe.. praktycznie zawsze jest ze mną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie dresowe najlepsze!!
    Ja już w szafie mam 3 pary i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Fajna stylizacja , na luzie , nie wymyślna , Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wszystko połączyłaś ;)
    Świetne naszyjniki !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny codzienny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo, ale to bardzo ładnie wygladasz;*ale coż się dziwić ;*

    Może wzajemna obserwacja? zapraszam: razemoceniajmy.blogspot.com

    pozdrawiam cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtki dżinsowe mam aż 4 w szafie i chce mi się kolejnej a twoja jest super

    OdpowiedzUsuń
  18. okulary<3


    ps. a u mnie? lekko delikatnie i fashionowo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Great necklace dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Super spodnie ! Taki krój uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uu.. świetna stylizacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)