WHITE PANTS


Data wpisu: 8 lipca 2014

Jakiś czas temu hitem były azteckie wzory. Sama wtedy skusiłam się na jedną bluzeczkę i to tylko ze względu na moje ulubione kolory :)
Od tego czasu jest to moja ulubiona bokserka i zapewne pojawi się tutaj jeszcze nie raz ;)

Pogoda w końcu się poprawiła, więc mam nadzieję, że będę tutaj z Wami częściej ;)

  



podkoszulek / t-shirt - Pepco | marynarka / jacket - Stillo/allegro | spodnie / trousers - allegro | pasek / belt - allegro | buty / heels - no name

21 komentarzy:

  1. moja szwagierka ma identyczna bluzke :) kupilas ja w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie to jest Twój kolor :) !
    Ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo lubię azteckie motywy ;) Trochę Cię nie było rzeczywiscie,,, dobrze ze pogoda w końcu jest naprawdę wakacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygladasz kochana!
    Stylizacja również bardzo fajna;*

    Pozdrawiam cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna koszulka połączona z marynarką o świetnym kolorze :)
    Obserwuję i zapraszam częściej do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzeczka ma bardzo fajny wzorek :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą bluzkę!!!jest cudna , pasuje do wieluuu wieluuu rzeczy co mnie najbardziej cieszy:)
    Super wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, muszę sobie kupić jakieś ciekawe białe spodnie :) zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglądasz. ja uwielbiam białe spodnie, choć minus za to,że łatwo mozna je ubrudzić

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka i marynarka mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna bluzeczka - ciekawy wzorek :-) Podoba mi się całość :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love you blazer<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie,uwielbiam białe spodnie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie połączenie kolorystyczne ;)
    Wyglądasz super ;)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wszystko na Tobie leży, a te kolory są idealne ze sobą zestawione :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No no no , bardzo ładnie wyglądasz ;) świetnie wszystko ze soba współgra, ale nie jest nudno ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. okulary <3

    ps. a u mnie? MUST HAVE - czyli potrzebuję waszej pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba twoja stylizacja;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)