GRILLE WITH THE CLAW


Data wpisu: 9 czerwca 2015

Witajcie!
Chyba powoli wracam do regularnego blogowania co bardzo mnie cieszy (obym tylko nie zapeszyła ;) )

Na początku narzekałam, że pogoda jest brzydka, że nie mam kiedy robić zdjęć, a teraz kiedy są upały też mogę ponarzekać :-P tak, tak... kobietom nigdy nie dogodzi ;) jak ja się Wam pokażę z moimi mega bladymi nogami, których żadne słońce nie rusza? :-P co roku ten sam problem ;)

No nic, nie przedłużam już i zapraszam Was do obejrzenie zdjęć :)
Do następnego! :)





 


spodnie / trousers - allegro | koszula / shirt - no name | naszyjnik / necklace - allegro | buty / heels - no name

19 komentarzy:

  1. jak pieknie wygladasz <3 kto ci robił fotki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do tego i wcześniejszego wpisu zdjęcia robił narzeczony, a wcześniej brat lub siostra :)

      Usuń
  2. Świetne spodnie! A białe koszule uwielbiam, bo pasują chyba do wszystkiego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zdecydowanie pasują! :) Ja muszę jeszcze w jakąś zainwestować, bo ta ma już swoje lata ;)

      Usuń
  3. Świetny look :) Spodnie są prześliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancko i z klasą :-D Sympatycznie tu u Ciebie :-)
    nowa obserwatorka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentujesz. Tak jak koleżanka wyżej uważam, że z klasą :) No i uwielbiam białe ubrania <3 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto, ale z klasą :) Podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz, fajne spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale wyglądasz, cudowne spodnie, bardzo mi się podoba całość :)
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie są super, ładnie je dobrałaś do stylizacji, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna stylizacja, a co do opalania co roku mam ten sam problem słońce jedynie spala mnie na czerwono a jak to zniknie znowu jestem blada ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)