GRAY AND YELLOW GRILLE


Data wpisu: 19 czerwca 2015

Cześć i czołem ;)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój kolejny uszytek. Sukienka powstała już dość dawno temu i było to moje pierwsze tak poważne przedsięwzięcie ;) Po raz pierwszy w swoim życiu wszywałam rękawy i wykańczałam dekolt! ;) Oj ile miałam przy tym nerwów, a ile satysfakcji jak się udało ;)
Cóż... patrząc z biegiem czasu sukienka nie jest idealna, gdybym szyła ją drugi raz zrobiłabym ją trochę inaczej, ale radość po jej uszyciu była tak wielka, że pamiętam ją do dzisiaj i postanowiłam Wam ją pokazać - oczywiście nie radość, a sukienkę ;)
Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć.
Do następnego! :)






sukienka / dress - by me | torebka / bag - no name | buty / heels - no name

17 komentarzy:

  1. sukienka mega cudna, żółty i szary razem wyglądają fenomenalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ładna, chodź nie za bardzo podoba mi się ta żółć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam każdego kto umie szyć,ja nie miałam nigdy cierpliwości aby sie nauczyć. Ciekawa stylizacja,perfekcyjna do biura ;-)

    soalicepl.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta sukienka! :))
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że umiesz szyć ;) Zawsze można stworzyć coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, stylizacja poważna i kobieca :) cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kraciaste sukieneczki :-) Twoja jest świetna i ma fajne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka, starannie uszyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    Zapraszam do mnie na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/sportowa-odsona.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)