KORONKOWE TRAMPKI


Data wpisu: 21 lipca 2016

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z trochę chłodniejszych dni.
Strój to typowy zwyklak. Moja ulubiona, biała koszula - swoją drogą trochę już się wysłużyła, więc ostatnio kupiłam nową w Housie - niebawem Wam pokażę ;)
Do tego jeansy, koronkowe trampki i stylówka gotowa! A ponieważ jestem zmarzluchem wzięłam też ze sobą kurtkę ;-)

W przyszłym tygodniu w końcu mój długo wyczekiwany urlop! :-) Mam nadzieję, że będę mogła trochę poszyć i że moje twory będą nadawały się do noszenia i pokazania :-)
Na weekend wybieramy się nad jezioro, więc na pewno będę miała dla Was kolejne zdjęcia. Mam nadzieję, że pogoda nam dopiszę i w końcu złapię trochę słońca ;-)







kurtka / jacket New Yorker bluzka / blouse - no name | spodnie / trousers Stradivarius | buty / trainers - allegro



8 komentarzy:

  1. super wyglądasz! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i ładne widoki, posiedziałabym tak teraz nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna :) Podoba mi się kurteczka :) Widzę, że i u Ciebie pogada nie dopisuje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. super uśmiech taki zadziorny:D i piękna okolica aż chce się tam pojechać:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka ma śliczny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna codzienna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie stylizacje. Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)