BORDOWA SPÓDNICA


Data wpisu: 25 października 2016

Cześć!
Korzystając z tego, że w weekend w końcu i do Małopolski dotarło słoneczko udało nam się zrobić kilka zdjęć. W październiku dni bez deszczu mogłabym policzyć na palcach u jednej ręki. Udało mi się jednak owocnie wykorzystać tą przerwę, modyfikując szablon bloga. Potrzebuje on co prawda jeszcze kilku kosmetycznych poprawek, ale muszę przyznać, że jestem nim zachwycona! A wszystko dzięki mojemu młodszemu bratu! Jak to dobrze mieć w domu geniusza komputerowego ;-) Mam nadzieję, że nowy szablon bloga Wam również się spodoba! 

Wracając do zdjęć - głównym elementem jest bordowa spódnica, którą uszyłam już ponad rok temu. Była to druga rzecz, którą samodzielnie uszyłam i jestem z niej ogromnie dumna! Klasyczna, ołówkowa, pasuje do wielu stylizacji, więc myślę, że jeszcze nie raz Wam ją tutaj pokarzę :-) 
Nowym nabytkiem są wiązane buty z DeeZee - pokazywałam je Wam już na fp i instagramie. Są świetne - efektowne i mimo wysokiego obcasa wygodne! Z resztą, zobaczcie sami! :-)
Do następnego!







spódnica/skirt DIY koszula/shirt Housepłaszcz/coat - no name okulary/glasses - C&A torebka/bag - Pepco 
buty/high heels - DeeZee.pl

16 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, a stylizacja bardzo ładna :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji, wybrałaś śliczne tło. Bardzo podoba mi się Twoja torebeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Torebka to mój ostatni nabytek z Pepco :-)

      Usuń
  3. Świetna spódnica jak i same jesienne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny jesienny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good day, hopefully today can be better than the day before.

    OdpowiedzUsuń
  6. Good afternoon, hopefully this sunny day and keep the spirit to work.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor spódniczki jest obłędny :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor sukienki - idealny na jesień!:) No i w ogóle genialna sprawa, że samą ją uszyłaś!:)
    Pozdrawiam i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz i ta spódniczka bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały kolor spódnicy :) Torebka mnie kusi, widziałam ją w Pepco :) Też ma świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z tej torebki :) także polecam! :)

      Usuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)