KOSZULA W KRATĘ


Data wpisu: 18 listopada 2016

Cześć!
Głównym elementem dzisiejszej stylizacji jest koszula w kratę. Czy już Wam wspominałam, że ostatnio pokochałam koszule? O tak! Uwielbiam absolutnie wszystkie - gładkie i w kratę! Muszę kupić jeszcze czarną. (Jeśli widzieliśmy gdzieś fajną, czarną koszulę koniecznie dajcie znać!)
Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają!
Miłego dnia Kochani!
Buziaki!











koszula/shirt H&M spodnie/jeans no name| kurtka/jacket New Yorker okulary/glasses - C&A torebka/bag Pepco 

buty/high heels - no name

9 komentarzy:

  1. Śliczny kolor kurtki :) Zastanawiałam się ostatnio nad sukienką w kratę, taką właśnie koszulową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor kurteczki mi się bardzo podoba :) To jest to!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, you look wonderful. I love your jacket. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna klasyczna stylizacja :) Uwielbiamy ten odcień niebieskiego :)
    Zapraszamy do nas :)
    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam koszule w krate :) Sama jestem szczęśliwą posiadaczką czerwonej, czarnej i niebieskiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka ma super kolorek! Uwielbiam takie pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz <3 cudny kolor kurteczki

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja! Świetnie dobrane kolory! Pozdrawiam! :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobną kurtkę ze Stradivariusa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)