RAMONESKA Z EKO SKÓRY


Data wpisu: 30 listopada 2016

Witajcie Kochani!
Chyba wspominałam Wam już tutaj kiedyś, że chciałabym kupić kurtkę z eko skóry. Po ponad roku szukania w końcu udało mi się znaleźć idealną ramoneskę!

Głównym problemem w znalezieniu kurtki był (jest) mój zbyt obfitym biuście (ależ ja zazdroszczę tym z Was, które mają miseczkę B lub C! Chętnie oddałabym trochę swojego biustu, gdyby tylko można było ;-) ) Gdy rozmiar był dobry w biuście, rękawy były za szerokie, a gdy rękawy były okej... sami wiecie ;-) W końcu fajny fason i idealny rozmiar udało mi się znaleźć w Sinsay-u. Kurtka jest z miękkiej eko skóry, wygodna i jak widzicie bez problemu dopinam się w niej po samą szyję ;-) Jeśli jesteście na kupnie - polecam!
Nie przedłużam i zapraszam Was do obejrzenia zdjęć!

Miłego wieczoru!













kurtka/jacket - Sinsayspódnica/skirt no name| bluzka/blouse New Yorker  torebka/bag no name 

buty/high heels - no name

8 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw, prosty nie przekombinowany takie lubię najbardziej i chętnie sama bym w niego wskoczyła. Uwielbiam kozaki za kolano <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny zestaw, oj chciałabym taką kurteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taki spódnice, świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie na Tobie wygląda :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne na Tobie leży, także super, że udało Ci się znaleźć taki model!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez miałam problem z dorwaniem idealnej ramoneski! :D Cudowna jest ta którą znalazłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja :) Śliczna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta spódniczka. Kurtka też super!
    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)