NIEBIESKIE SPODNIE


Data wpisu: 23 maja 2017

Cześć!
Witam Was znowu po dłuższej przerwie. Brak wiosny nie wpływał na mnie zbyt dobrze. Chyba jakaś jesienna depresja dopadła mnie tej "wiosny" :-)
Ale, ale... w końcu się ogarniam i biorę za siebie i do pracy. Właśnie kończę szyć pasiastą spódnicę maksi (mam nadzieję, że uda mi się Wam ją niedługo pokazać :-) ), z reszty materiału chcę uszyć kombinowaną bluzkę (niestety nie jest to duża resztka ;-) ), a później zabieram się za mój najważniejszy projekt - sukienkę na wesele mojej szwagierki! Nigdy jeszcze nic takiego nie szyłam, ale mam nadzieję, że się uda!

Dzisiejszy zestaw to zwykła biała koszula i chabrowe spodnie - jeden z moich lepszych łupów w sh. Mają piękny, wyrazisty kolor - mój ulubiony. Tak na prawdę od dziecka uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego. Do tego bordowa torebka - od pewnego czasu nieodzowny element moich stylizacji. Po prostu pasuje mi do wszystkiego ;-)
Do następnego Kochani! Oby tym razem szybciej! :-)



 




1 komentarz:

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)