SPODNIE Z HAFTOWANYMI KWIATAMI


Data wpisu: 26 kwietnia 2017

Cześć,
Pamiętacie jak na swoim Instagramie i Fb pokazywałam Wam naszywki - haftowane róże?
Bardzo mi się spodobał motyw haftowanych kwiatów na spodniach, a ponieważ lubię sobie utrudniać życie ;-) - postanowiłam sama je stworzyć.

Kilkakrotnie przekopałam całe allegro w poszukiwaniu naszywek, bo nie mogłam znaleźć nic ciekawego. Te które kupiłam są do przyszycia - przez 5 wieczorów siedziałam i je przyszywałam, ale jestem zadowolona z efektu, więc myślę, że było warto :) zostały mi jeszcze 3 sztuki, muszę tylko pomyśleć, gdzie je przyszyć ;-) (na pewno podzielę się z Wami efektami ;-) )
Jeśli chodzi o zestaw to zwyklak z naszego kwietniowego spaceru. Widzę te spodnie też z białą koszulą i szpilkami, więc myślę, że jeszcze nie raz się tutaj pojawią ;-)
Do następnego Kochani!

 



spodnie/trousers House + DIY  kurtka/jacket - no name| podkoszulek/t-shirt - New Yorker buty/boots - deezee.pl |

1 komentarz:

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)