FUTRZANA KAMIZELKA


Data wpisu: 19 lutego 2017


Witajcie Kochani!
Wykorzystując chorobę, która zmusiła mnie do pozostania w domu przez tydzień postanowiłam coś uszyć.
Wymyśliłam sobie milutką kamizelkę z dużym kapturem. Materiał znalazłam w odmętach szafy, wykrój w jednej ze starych gazet, więc nie pozostawało nic innego jak zabrać się do pracy. Nie obyło się co prawda bez kilkakrotnego prucia, szycia, zmieniania wykroju, ale w końcu udało mi się skończyć! Ufff!
Jesteście ciekawi efektów? Jeśli tak, zapraszam Was do obejrzenia zdjęć!
Buziaki!






 






kamizelka/vest DIY kurtka/jacket Sinsay spodnie/trousers Stradivarius | kurtka/jacket Sinsay torebka/bag Pepco 
buty/boots - Czasnabuty |

4 komentarze:

  1. Skoro sama ją zrobiłaś to podziwiam :) Bardzo dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. the information is very helpful, I wait for the next update. thank you

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci to wyszło ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie miękkie i wygodne ubranka, super kamizelka :D

    Ogólnie to masz w adresie bloga i nazwie błąd, powinno być "petitE maddie" bo przymiotnik się uzgadnia do rzeczownika czyli rozumiem że Maddie jest rodzaju żeńskiego, dlatego "e" powinno być na końcu ;)Taka mała uwaga ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)