WIECZOROWA SUKIENKA


Data wpisu: 15 listopada 2017


Cześć Kochani!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać sukienkę, która jest moją największą dumą! Uszycie jej zabrało mi sporo czasu i nerwów, ale efekt, który zrobiła na weselu był tego wart! Jeszcze nigdy nie usłyszałam tylu komplementów na temat tego co uszyłam. Większość osób była w szoku, że w ogóle potrafię coś uszyć ;-)
Długo zastanawiałam się nad dodaniem tych zdjęć, przez kiepskie światło nie oddają uroku sukienki. Ale patrząc na temperaturę za oknem lepszych już nie będzie ;-)
Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba sukienka!







sukienka/dress DI| torebka/bag prezent buty/boots - ReeneShoes

11 komentarzy:

  1. Sukienka jest prześliczna, kolor ma cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest wspaniała księżniczko :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post, photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post and please click on links at the end --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/11/floral-ripped-outfit-gamiss-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo Mogilany :D Cudna sukienka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uszyta samodzielnie? :O Nie mogę uwierzyć. Naprawdę podziwiam!
    + piękne widoki;)
    Może wzajemna obserwacja? -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie kolor sukienki komponuje sie z Twoimi oczami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie na Tobie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna suknia ♡ Przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)