RÓŻOWO MI


Data wpisu: 12 lutego 2018


 Cześć Kochani!
Dopiero dzisiaj witam się z Wami w 2018 r.!  U Was pewnie też tak jak u mnie mnóstwo planów i celów do zrealizowania w Nowym Roku... najważniejsze to do samego końca wierzyć, że uda nam się je wszystkie spełnić!
U mnie niestety rok nie zaczął się dobrze. W sumie to problemy zaczęły się już na początku grudnia i tak ciągną się do dzisiaj... najgorsze jest to, że wcale nie zanosi się, żeby miało być lepiej, a wręcz przeciwnie obawiam się, że będzie jeszcze gorzej... ehhh.... jak nie osiwieję to będzie dobrze ;-)
Plany i marzenia do zrealizowania są i tego się trzymam! :-)

Sweterek to ostatni łup z wyprzedaży. Nie obkupiłam się szczególnie na zimowych wyprzedażach - ostatnio jakoś ciężko mi sobie coś kupić, ale kilka rzeczy udało mi się upolować ;-) do twarzy mi w takim pastelowym różu? ;-)
Realizuje już swoje plany noworoczne? Koniecznie dajcie znać!
Do następnego Kochani!






 sweter/sweater - ORSAY| spodnie/trousers Cubus buty/boots - DeeZee rękawiczki/gloves - Mohito   torebka/bag - Pepco   |    płaszcz/coat - No name

7 komentarzy:

  1. Stylizacja jest świetna, dobrze Ci w różu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam i obserwuje 💋

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, klasyczna stylóweczka! Bardzo spodobał mi się płaszczyk! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci w pastelach! Zawsze podobają mi się blondynki w żywych lub pastelowych kolorach. Podkreśla to ich urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny pudrowy róż! ;) świetny na zbliżającą się wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)