POŁOWA ROKU ZA NAMI


Data wpisu: 15 sierpnia 2018


Cześć Kochani,
połowa 2018 roku już za nami. Pewnie większość z nas zaczynała go z wieloma postanowieniami, z ogromną motywacją i z nastawieniem, że będzie on lepszy od poprzedniego. Ja rozpoczynałam rok dokładnie tak samo...
Niestety rok 2018 okazał się najgorszym z dotychczasowych... choroby najbliższych, problemy w pracy, ciągły pech - psuje się wszystko co tylko może, a niestety nie zapowiada się, żeby w najbliższym czasie było lepiej.
Mam nadzieję, że chociaż u Was jest lepiej! :-) Ja się nie poddaję - do końca roku zostało jeszcze przecież kilka miesięcy :-)

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z naszego krótkiego wypadu. Wypatrzyłam to miejsce u jednej z Instagramowiczek chyba 2 lata temu i od razu wiedziałam, że chcę tam kiedyś pojechać. I w tym roku się udało! Domek wygodny, nowoczesny, wyposażony we wszystko o czym tylko mogliśmy pomyśleć. Wokół cisza i spokój - tego właśnie potrzebowaliśmy żeby odpocząć od codzienności i pobyć trochę tylko we dwoje.
Kolejny urlop - tym razem dłuższy - na koniec września. Oj, już nie mogę się doczekać :-)

Dzisiejszy look to typowy zwyklak, ale czułam się w nim bardzo dobrze i wygodnie (spędziłam w nim 5 godzin w samochodzie). Sweterek to chyba mój najlepszy łup z sh - i kosztował ok. 5 zł ;-) a ja w końcu mam oversizowy sweterek na lato!








 sweter/sweater - sh| spodnie/trousers - no name | plecak/backpack - no name | okulary/glasess - Sinsay 

10 komentarzy:

  1. Głowa do gory! Po kazden burzy przychodzi słonce ;)
    ps. fajny plecak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas wierzę, że w końcu i do nas uśmiechnie się słońce i wszystko się zacznie układać :-)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki aby wszystko sie poukładało- czasami kazdy z nas ma w zyciu taka czarna serię
    tzrymaj sie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, jak bardzo nie chciałam nowego roku, a tu już ponad połowa za nami. Ledwo co zdążę się przyzwyczaić, a zaraz będzie 2019. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko się poukłada. Fajne miejsce na zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za dobry obrót sprawy! :) Ja też zaczynam nowy rok szkolny od postanowień! Pozdrawiam!

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przed chwilą był Nowy Rok, a to już druga połowa roku :p Szybko ten czas leci.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za odwiedziny- cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)