WALENTYNKOWY LOOK | VALENTINE LOOK


Data wpisu: 15 lutego 2016

Witajcie Kochani!
Mam nadzieję, że weekend upłynął Wam w miłej atmosferze :)

Dzisiaj mam dla Was outfit z soboty i kolejny prezent od męża - piękna koszula w kwiaty :)
Z okazji Walentynek postanowiliśmy wybrać się z mężem do kina i na małe zakupy. Jeśli chodzi o zakupy to chyba nie był mój dzień - udało mi się kupić tylko jeden t-shirt. Niestety wszystko było albo duże, albo długie (zdecydowanie nie należę do osób obdarzonych wzrostem), ale za to sporo rzeczy kupiliśmy mężowi, a niech chłop ma! ;)

Jeśli chodzi o film wybraliśmy się na Planetę singli. Film bardzo przyjemny - można się było pośmiać, wzruszyć, a ja od soboty mam ochotę kupić sobie czerwoną midi spódniczkę - jak główna bohaterka filmu ;) nooo może i się skuszę ;) pożyjemy - zobaczymy ;)

Nie przedłużam - swoją drogą patrząc na dzisiejszą pogodę jestem w szoku, że weekend był tak piękny i słoneczny.
Do następnego!








koszula / shirt prezent / Atmosphere spodnie / trousers - no name | płaszcz / coat no name | buty / booties - H&M

12 komentarzy:

  1. Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś odwiedziła mojego fanowskiego bloga o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Co Ty na to, żebyśmy dodały się do obserwatorów?

    Moją pasją jest również robienie szablonów, więc jakbyś potrzebowała pomocy bądź miała jakieś pytania, czy może po prostu chcesz jakoś zmienić wygląd swojego bloga, pisz śmiało!

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna koszula, super prezent !!! Pięknie wyglądasz <3 cudne zdjęcia w słońcu, uwielbiam takie sesje. A czerwona midi to moze byc strzal w dziesiątkę kochana ;)

    Milego dnia,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna koszula, bardzo lubię takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię motyw kwiatowy, także koszula w moim guście ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula, szalenie mi się podoba, jest po prostu genialna. Na "Planecie singli" byłam przedwczoraj i uważam, że warto pójść, bo to dobrze nakręcony film, choć wolałam tego samego reżysera "Listy do M", jakoś dla mnie bardziej spójny był.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny dziewczęcy look!Idealnie na Walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłam w kinie na tym filmie - świetny!
    Piękna ta koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo sobat blogger, ijin berkunjung ya.
    salam kenal dengan saya, blogger baru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hai sobat, salam kenal yaa...
    ijin menyimak dan berkomentar...

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz, ta koszula w kwiaty wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)