SPÓDNICA Z KONTRAFAŁDAMI


Data wpisu: 24 grudnia 2016

Witajcie Kochani!
Jak u Was przygotowania do świąt? Wszystko gotowe? Mam nadzieję, że porządki już skończone i kończycie przygotowywanie potraw wigilijnych! :-)
Na początku tygodnia na instagramie i fb pokazywałam Wam spódnicę, którą uszyłam specjalnie na święta. Wymyśliłam sobie, że będzie ona o długości midi i z kontrafałdami - obawiałam się, że przy moim wzroście będę wyglądała w niej jak mała beza, ale ponieważ miałam do zużycia wielki kawał starej zasłony (z tej samej zasłony uszyłam już kiedyś sukienkę -> tutaj ;-) ) postanowiłam zaryzykować! I muszę przyznać, że czuję się w niej bardzo dobrze :-) 
Chociaż wiadomo - obcas do takiej długości spódnicy w moim przypadku musi być! 

Dzisiaj zostawiam Was z moją świąteczną propozycją, ale ta spódnica na pewno jeszcze nie raz pojawi się na blogu!








Kochani Czytelnicy!
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam wiary, miłości  i odwagi, które dodadzą Wam sił w podążaniu  za marzeniami.
Niech ten wyjątkowy czas Bożego Narodzenia, pełen magii, pogody ducha i rodzinnej atmosfery trwa przez cały rok!                                

Niech te święta dadzą Wam radość, odpoczynek i nadzieję!
A Nowy Rok oby przyniósł wiele powodów do optymizmu i satysfakcji!



6 komentarzy:

  1. Wyglądasz przepięknie ;) Dziękujemy za piękne życzenia i wzajemnie :) Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :) Śliczna spódniczka :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie Ci w tej spódnicy! Kolor przepiękny. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta bluzeczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka jest ładna, ale mnie oczarowała bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka, a taki krój spódnicy jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze :-)